V naší nabídce najdete více než 120 pečlivě vybraných značek a návrhářů z celého světa. Základem našeho portfolia jsou móda, doplňky a lifestylové produkty té nejvyšší kvality, vyrobené k přírodě šetrným způsobem a za spravedlivých podmínek. Nabízíme i pečlivě vybrané  produktové varianty pro vegany, bio kosmetiku a fairtrade produkty. Vše sdílíme na našem blogu i v podcastu. V době pomíjivých trendů jdeme jinudy. Přidejte se! 

Máme kamenné prodejny na pražských Vinohradech, v Karlíně a na Letné. Naši nabídku najdete také online. Doručujeme po České republice a na Slovensko.

Prohlédnout obchody
91664964_2783498631700128_2408372146381258752_o2.jpg
91664964_2783498631700128_2408372146381258752_o.jpg

Eva a Pavel

Za projektem Nila stojí Eva a Pavel Urbanovi, oba původně advokáti. Eva Nilu řídí, pečuje o marketing a vývoj produktů. Je autorkou knihy "Lepší šatník, lepší svět", magazínu a podcastu. Pavel se věnuje provozu, financím a obchodnímu rozvoji Nily.

Magazín
nilateam-6.jpg

Naše filosofie

1_estetika-kvalita.png

Estetika a kvalita

Všechny produkty v naší nabídce vybíráme s ohledem na jejich vysokou estetickou hodnotu. Věříme, že v boji proti nadvýrobě a plýtvání je podpora osobitosti, tvořivosti a inovativního designu produktů klíčová. Naším cílem je vrátit módě místo, jaké jí v životech našich zákazníků právem náleží. A stejné je to i se zbytkem našeho portfolia. Věříme, že méně je více. A že neméně podstatná je vysoká kvalita a trvanlivost produktů. Každý produkt proto pravidelně hodnotíme a ve spolupráci s našimi zákazníky sledujeme i jeho životnost a užitnou hodnotu. Částí naší nabídky a speciálním programem podporujeme i lokální tvorbu a design. Rádi do naší nabídky zařazujeme i autentické řemeslné produkty, a to z celého světa. 


2_etika_udrzitelnost.png

Etika a udržitelnost

Všechny produkty v naší nabídce jsou vyráběny etickým způsobem. To znamená, že ti, kdo se na jejich výrobě podílejí, dostali spravedlivou odměnu a pracují v bezpečných podmínkách. Znamená to také, že se na jejich výrobě nepodílejí děti. Žádný z produktů nebyl testován na zvířatech, což platí pro produkt jako celek i jeho jednotlivé složky. Tyto skutečnosti ověřujeme pomocí prohlášení našich dodavatelů a certifikací. Rovnocenně důležitá je pro nás šetrnost k životnímu prostředí a ekologická stopa produktů. V rámci módy se specializujeme pouze na modely splňující v této oblasti vysoký standard, tj. jsou z přírodních materiálů v kvalitě bio či inovativních ekologických či recyklovaných materiálů a podobné principy aplikujeme i v ostatních sekcích našeho portfolia. Kosmetika v naší nabídce splňuje parametry biokosmetiky, tj. její složky pocházejí převážně z ekologického zemědělství. Každý produkt hodnotíme osobně a individuálně, neboť nevěříme v paušálně používané recepty či tabulky. V souladu s celkovou filozofií NILY se vyhýbáme se produktům, které v nízké kvalitě vznikají se „zelenou nálepkou“ tak, aby dostály aktuálnímu trendu udržitelnosti. Předcházíme tak bio konzumerismu a falešnému zelenému marketingu.


3_inspirace.png

Inspirace

Naším cílem je inspirovat naše zákazníky nejen k smysluplným nákupům, ale i ke smysluplným způsobům života. V našich módních editoriálech spolupracujeme s ženami z našeho okolí, spíše než s profesionálními modelkami. Podporujeme naše zákazníky v sebepřijetí, přijetí ostatních a toleranci, a narovnáváme tak pokřivený a často nezdravý obraz dokonalosti prezentovaný komerčními médii. Věříme v právo osobního vyjádření mimo normy hlavního proudu. Do našeho podcastu si zveme inspirativní hosty s cílem sdílet možné cesty k osobní spokojenosti, rozvoji a zdravého a k přírodě i lidem ohleduplného bytí. Pro naše sledující jsme zpracovali obsáhlou sérii o všech zásadních aspektech módního průmyslu a hnutí „slow fashion“.  Pro ty, koho tato oblast zajímá, také sdílíme praktické tipy získané v průběhu budování značky NILA, související s provozem nezávislého retailu či hledání cest ke snížení ekologických dopadů podnikání. Vše najdete na našem blogu.


4_zazitek.png

Jiný zážitek z nákupu

Naše kamenné obchody jsou srdcem NILY. Věříme, že nákupní zážitek a osobní výběr zboží je online prostředím nahraditelný jen částečně. Přispíváme k estetice veřejného prostoru a stáváme se pevnými body na mapě rezidenčních čtvrtí, ve kterých své obchody otvíráme. Naše obchody jsou tak nejen místem nákupu, ale i sdílení a čerpání inspirace. Věříme v nadstandardní a osobní zákaznický servis a náš prodejní tým proto prochází celou sérií školení tak, aby každému zákazníkovi dokázal poskytnout správné informace, poradit i pomoci. Náš e-shop pak obsahuje všechny podstatné informace k nabízenému zboží podané transparentním, pravdivým a detailním způsobem bez účelového zkreslovaní a podněcování impulzivních nákupů. Eliminujeme tím zátěž spojenou s vracením a výměnami nevhodných či nepadnoucích produktů. Vratkovost e-shopu pečlivě měříme a udržujeme do 15 % z odeslaných produktů. Nepoužíváme paušálně aplikované hodnocení udržitelnosti či nálepkování „udržitelný produkt“, neboť tato vysoká kritéria splňuje převážná většina našich produktů a je to hodnocení odborné, nicméně z principu věci vždy subjektivní.