Platba a doprava, vrácené zboží

Platba a doprava

Zboží objednané v našem internetovém obchodě připravujeme k odeslání zpravidla do 12 hodin od obdržení Vaší objednávky. V případě platby bankovním převodem pak do 12 hodin od připsání částky na náš účet. Nejpozději zboží expedujeme do tří dnů. Pokud není možné z jakéhokoli důvodu možné tuto lhůtu dodržet, neprodleně zákazníky informujeme e-mailem či telefonicky.

Způsob dopravy:

Prostřednictvím České pošty:

Balík do ruky: zásilka je doručena na Vámi uvedenou adresu do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informování elektronicky a pošta s Vámi o předpokládaném doručení bude komunikovat pomocí sms zprávy na telefonické číslo, jež uvedete v objednávce. Pokud Vám pošta nezastihne, dostanete možnost náhradního doručení. Balík může být na poště uložen až 15 dní.

Poštovné při platbě předem: 80 Kč (Dobírka: + 40 Kč) 

Balík na poštu:

Poštovné při platbě předem: 80 Kč (Dobírka: + 40 Kč) 

Prostřednictvím soukromé přepravní společnosti (GLS): zásilka bude doručena do druhého dne od podání. O odeslání zboží budete informování elektronicky a přepravní společnost s Vámi o předpokládaném doručení bude komunikovat pomocí sms zprávy na telefonické číslo, jež uvedete v objednávce. V případě, že zvolíte adresu pro doručování na místo Vašeho zaměstnání, prosíme uveďte také název a adresu společnosti, kde pracujete.

Poštovné při platbě předem: 80 Kč (Dobírka: + 40 Kč) 

Zboží zasíláme také na Slovensko. Objednávku můžete uskutečnit prostřednictvím www.nila-shop.sk. Objednávku odesíláme prostřednictvím soukromé přepravní společnosti (GLS).

Poštovné při platbě předem: 4,40 EUR (Dobírka: + 1,60 EUR) - 

Využít můžete také expresního kurýra po Praze, který čeká před domem než si zboží vyzkoušíte v délce 20 minut a případně doručí nechtěné zboží zpět do našich obchodů (250 Kč). V našem e-shopu si můžete zobrazit dostupnost zboží v jednotlivých prodejnách. Tato informace je orientační a je možné si ji telefonicky ověřit přímo na čísle dané prodejny. 


2. Způsob platby:

Platební kartou: platíte pomocí platební brány ThePay, na kterou jste přesměrování před dokončením objednávky.

Dobírkou: platíte při doručení, poštovné je navýšeno o poplatek za dobírku.

Bankovním převodem: platíte na účet uvedený ve výzvě k zaplacení Vaší objednávky, jež Vám bude doručena elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou ve Vaší objednávce. Nezapomeňte prosím uvést variabilní symbol, jež odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet.


Vrácení a výměna zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu

Naši zákazníci mají možnost bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zásilky.

Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek. 

Vracené zboží z e-shopu: 

  • musí být kompletní

  • musí být odesláno nebo osobně doručeno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí

  • nesmí být zasíláno na dobírku, taková to zásilka nemůže být z naší strany přijata!

  • nesmí být použito, poškozeno nebo nést viditelné známky nošení nebo opotřebení
     

Budou-li splněny všechny výše uvedené podmínky vrácení zboží do 14 dnů, tak Vám vracíme kupní cenu do přibližně desíti dnů od vráceného zboží (osobní doručení nebo přepravní službou). V případě vrácení zboží přepravní službou nehradíme náklady spojené s touto dopravou.

Postup při vracení zboží:

Prosíme informujte nás o záměru vrátit zboží na adrese [javascript protected email], přičemž Vám budeme velice vděční za uvedení skutečného důvodu, abychom mohli pro případ reálně analyzovat a vyvodit do budoucna závěry vedoucí ke zlepšení našich služeb.

Vrácení kupní ceny je zákonem stanoveno do 30 dnů, ale u nás v případě splnění předešlých podmínek vracíme peníze do přibližně desíti dnů bankovním převodem na účet uvedený ve Vaší zprávě či doručený se zbožím.

Zboží musí být zasláno na adresu: NILA, Šaldova 5, 186 00 Praha 8. 

Výměna zboží zakoupeného v kamenných prodejnách NILA

U zboží zakoupeného v kamenných prodejnách NILA umožňujeme našim zákazníkům výměnu nenošeného zboží za jiné zboží či dárkové poukazy a to do desíti dnů od nákupu. Zboží musí být nenošené, nepoškozené, se všemi visačkami a v původním obalu, pokud byl součástí zboží. Toto pravidlo neplatí pro spodní prádlo, kosmetiku, punčocháče a potraviny, které z hygienických důvodů nevyměňujeme. Děkujeme za pochopení. 


Výhody registrace

Registrujete-li se v našem e-shopu a budete mít povoleno zasílání newsletteru, či si zaregistrujete pouze odběr newsletter, můžete se těšit na exklusivní slevové kupóny, novinky, pozvánky na soukromé nákupní akce.