- Objednávky zasíláme do České republiky a na Slovensko. Pro objednávky na Slovensko využijte e-shop www.nila-shop.sk.
- Pokud se rozhodnete navštívit raději jednu z našich prodejen (kontakty zde), budeme velmi rádi. Dostupnost zboží v jednotlivých prodejnách si můžete zobrazit v e-shopu. Tato informace je orientační a doporučujeme si ji telefonicky ověřit na čísle dané prodejny.
Jak bude moje objednávka expedována?
- E-shopové objednávky expedujeme zpravidla do 24 hodin od obdržení objednávky. Víkendové, páteční a sváteční objednávky pak expedujeme první možný pracovní den.
- Pokud je zboží dostupné jen v prodejně, a ne v našem centrálním skladu, dáváme si na svoz a odeslání raději 48 hodin.
- U platby bankovním převodem pak expedujeme do 24 hodin od připsání částky na náš účet.
- Nejpozději zboží expedujeme do tří dnů od přijetí objednávky. Pokud z jakéhokoli důvodu nedokážeme tuto lhůtu dodržet, neprodleně Vás budeme informovat.
- Jakmile balíček předáme dopravci, pošleme vám e-mail. O dalším pohybu balíčku vás bude informovat dopravce na e-mail nebo telefon, který jste uvedli v objednávce.
Jaké mám možnosti dopravy a kolik mě to bude stát?
Pro doručení balíčku (po Česku i na Slovensko) můžete vybrat jednu z následujících možností:
- Zásilkovna
- doprava stojí 79 Kč (na Slovensko 4,20 EUR), pro objednávky nad 3 000 Kč (120 EUR) je doprava zdarma
- vyberete si z víc než 3000 výdejních míst po celém Česku a Slovensku a vyzvedáváte zpravidla druhý den po předání balíčku Zásilkovně
- jakmile Zásilkovně balíček předáme, přijde vám e-mail s číslem pro sledování zásilky online a jakmile zásilka dorazí na výdejní místo, Zásilkovna vám pošle SMS
- pro vyzvednutí balíčku vám stačí heslo, které dostanete v SMS
- balíček na vás počká zpravidla 4 dny; některá výdejní místa mají zkrácenou dobru pro vyzvednutí na 2 dny
- pokud si balíček nestihnete vyzvednout včas, poputuje zpátky k nám; můžete nás kontaktovat na +420 777 755 837 a něco vymyslíme
- zákaznická linka Zásilkovny je +420 216 216 516
- GLS
- doprava stojí 99 Kč (na Slovensko 5,20 EUR), pro objednávky nad 3 000 Kč (120 EUR) je doprava zdarma
- jedná se o dopravu na vámi zadanou adresu, na kterou vám GLS balíček doručí zpravidla do druhého dne od předání balíčku dopravci
- den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení; pokud vám nebude vyhovovat, můžete čas telefonicky nebo e-mailem změnit
- pokud pro doručování zadáte adresu svého zaměstnání, uveďte prosím také název a adresu společnosti, kde pracujete
- pohyb svého balíčku můžete sledovat na www.gls-group.eu/CZ/cs/home.
- zákaznická linka GLS je +420 567 771 111.
Jaké mám možnosti platby?
Způsob platby si volíte při objednávání a můžete vybírat z těchto možností:
- Platba kartou online
- snadná a bezpečná volba, která je zdarma
- platíte pomocí platební brány ThePay (www.thepay.cz), na kterou jste přesměrování před dokončením objednávky; údaje ke své kartě nezadáváte u nás, ale na zabezpečené webové stránce ThePay
- částka se nám připíše ihned (dostáváme potvrzení o úspěšné transakci) a vy ani my nemusíme čekat na bankovní převod
- Bankovním převodem
- mírně zdlouhavější cesta, která je ale také zdarma
- platíte na účet uvedený ve výzvě k zaplacení, jež Vám bude doručena na e-mail uvedený v objednávce; nezapomeňte prosím uvést jako variabilní symbol číslo své objednávky (najdete ho v e-mailu a SMS)
- převod trvá zpravidla 1 pracovní den – záleží na tom, kdy částku pošlete; objednávka bude odeslána po připsání platby na náš účet
- Dobírkou
- platíte hotově nebo platební kartou při doručení dopravcem nebo při vyzvednutí balíčku na výdejním místě Zásilkovny
- poplatek za dobírku je 40 Kč (1,90 EUR při doručení na Slovensko)
- některá výdejní místa Zásilkovny platební karty nepřijímají – možnost platby kartou si můžete ověřit v popisu výdejního místa při jeho výběru
Vrácení a výměna zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu
Naši zákazníci mají možnost bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zásilky. U nákupů v prosinci je tato lhůta prodloužena do 15. ledna následujícího roku.
Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek.
Vracené zboží z e-shopu:
-
musí být kompletní
-
musí být odesláno nebo osobně doručeno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí
-
nesmí být zasíláno na dobírku, taková to zásilka nemůže být z naší strany přijata!
-
nesmí být použito, poškozeno nebo nést viditelné známky nošení nebo opotřebení
Budou-li splněny všechny výše uvedené podmínky, tak Vám vracíme kupní cenu do přibližně desíti dnů od vráceného zboží (osobní doručení nebo přepravní službou). V případě vrácení zboží přepravní službou nehradíme náklady spojené s touto dopravou.
Postup při vracení zboží:
Prosíme informujte nás o záměru vrátit zboží na adrese [javascript protected email], přičemž Vám budeme velice vděční za uvedení skutečného důvodu, abychom mohli případ zhodnotit a vyvodit do budoucna závěry vedoucí ke zlepšení našich služeb.
Vrácení kupní ceny je zákonem stanoveno do 30 dnů, ale u nás v případě splnění předešlých podmínek vracíme peníze do přibližně deseti dnů bankovním převodem na účet uvedený ve Vaší zprávě či doručený se zbožím.
Zboží musí být zasláno na adresu: Nila, Oderská 333/5, Praha 9 - Čakovice, 196 00
Společně se zbožím prosím pošlete i vyplněný formulář, který jste obdrželi se zásilkou, případně jej můžete stáhnout v pdf zde.
Výměna zboží zakoupeného v kamenných prodejnách NILA
U zboží zakoupeného v kamenných prodejnách Nila umožňujeme našim zákazníkům výměnu nenošeného zboží za jiné zboží či dárkové poukazy a to do 10 dnů od nákupu. U nákupů vánoční dárků v období do 23. prosince je výměna možná do 10. ledna následujícího roku. Zboží musí být nenošené, nepoškozené, se všemi visačkami a v původním obalu, pokud byl součástí zboží. Toto pravidlo neplatí pro spodní prádlo, kosmetiku, punčocháče a potraviny, které z hygienických důvodů nevyměňujeme. Děkujeme za pochopení.
Výhody registrace
Registrujete-li se v našem e-shopu a budete mít povoleno zasílání newsletteru, či si zaregistrujete pouze odběr newsletter, můžete se těšit na exklusivní slevové kupóny, novinky, pozvánky na soukromé nákupní akce.