Doprava a platba

  • Objednávky zasíláme do České republiky a na Slovensko. Pro objednávky na Slovensko využijte e-shop www.nila-shop.sk.
  • Pokud se rozhodnete navštívit raději jednu z našich prodejen (kontakty zde), budeme velmi rádi. Dostupnost zboží v jednotlivých prodejnách si můžete zobrazit v e-shopu. Tato informace je orientační a doporučujeme si ji telefonicky ověřit na čísle dané prodejny.

Jak bude moje objednávka expedována?

  • E-shopové objednávky expedujeme zpravidla do 24 hodin od obdržení objednávky. Víkendové, páteční a sváteční objednávky pak expedujeme první možný pracovní den.
  • Pokud je zboží dostupné jen v prodejně, a ne v našem centrálním skladu, dáváme si na svoz a odeslání raději 48 hodin.
  • U platby bankovním převodem pak expedujeme do 24 hodin od připsání částky na náš účet.
  • Nejpozději zboží expedujeme do tří dnů od přijetí objednávky. Pokud z jakéhokoli důvodu nedokážeme tuto lhůtu dodržet, neprodleně Vás budeme informovat.
  • Jakmile balíček předáme dopravci, pošleme vám e-mail. O dalším pohybu balíčku vás bude informovat dopravce na e-mail nebo telefon, který jste uvedli v objednávce.

Jaké mám možnosti dopravy a kolik mě to bude stát?

Pro doručení balíčku (po Česku i na Slovensko) můžete vybrat jednu z následujících možností:

  1. Zásilkovna
    • doprava stojí 79 Kč (na Slovensko 4,20 EUR), pro objednávky nad 3 000 Kč (120 EUR) je doprava zdarma
    • vyberete si z víc než 3000 výdejních míst po celém Česku a Slovensku a vyzvedáváte zpravidla druhý den po předání balíčku Zásilkovně
    • jakmile Zásilkovně balíček předáme, přijde vám e-mail s číslem pro sledování zásilky online a jakmile zásilka dorazí na výdejní místo, Zásilkovna vám pošle SMS
    • pro vyzvednutí balíčku vám stačí heslo, které dostanete v SMS
    • balíček na vás počká zpravidla 4 dny; některá výdejní místa mají zkrácenou dobru pro vyzvednutí na 2 dny
    • pokud si balíček nestihnete vyzvednout včas, poputuje zpátky k nám; můžete nás kontaktovat na +420 777 755 837 a něco vymyslíme
    • zákaznická linka Zásilkovny je +420 216 216 516
  2. GLS
    • doprava stojí 99 Kč (na Slovensko 5,20 EUR), pro objednávky nad 3 000 Kč (120 EUR) je doprava zdarma
    • jedná se o dopravu na vámi zadanou adresu, na kterou vám GLS balíček doručí zpravidla do druhého dne od předání balíčku dopravci
    • den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení; pokud vám nebude vyhovovat, můžete čas telefonicky nebo e-mailem změnit
    • pokud pro doručování zadáte adresu svého zaměstnání, uveďte prosím také název a adresu společnosti, kde pracujete
    • pohyb svého balíčku můžete sledovat na www.gls-group.eu/CZ/cs/home.
    • zákaznická linka GLS je +420 567 771 111.

Jaké mám možnosti platby?

Způsob platby si volíte při objednávání a můžete vybírat z těchto možností:

  1. Platba kartou online
    • snadná a bezpečná volba, která je zdarma
    • platíte pomocí platební brány ThePay (www.thepay.cz), na kterou jste přesměrování před dokončením objednávky; údaje ke své kartě nezadáváte u nás, ale na zabezpečené webové stránce ThePay
    • částka se nám připíše ihned (dostáváme potvrzení o úspěšné transakci) a vy ani my nemusíme čekat na bankovní převod
  2. Bankovním převodem
    • mírně zdlouhavější cesta, která je ale také zdarma
    • platíte na účet uvedený ve výzvě k zaplacení, jež Vám bude doručena na e-mail uvedený v objednávce; nezapomeňte prosím uvést jako variabilní symbol číslo své objednávky (najdete ho v e-mailu a SMS)
    • převod trvá zpravidla 1 pracovní den – záleží na tom, kdy částku pošlete; objednávka bude odeslána po připsání platby na náš účet
  3. Dobírkou
    • platíte hotově nebo platební kartou při doručení dopravcem nebo při vyzvednutí balíčku na výdejním místě Zásilkovny
    • poplatek za dobírku je 40 Kč (1,90 EUR při doručení na Slovensko)
    • některá výdejní místa Zásilkovny platební karty nepřijímají – možnost platby kartou si můžete ověřit v popisu výdejního místa při jeho výběru

Vrácení a výměna zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu

Naši zákazníci mají možnost bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zásilky. U nákupů v prosinci je tato lhůta prodloužena do 15. ledna následujícího roku. 

Rozhodnete-li se pro odstoupení od smlouvy, prosíme Vás o dodržení všech níže uvedených podmínek. 

Vracené zboží z e-shopu: 

  • musí být kompletní

  • musí být odesláno nebo osobně doručeno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí

  • nesmí být zasíláno na dobírku, taková to zásilka nemůže být z naší strany přijata!

  • nesmí být použito, poškozeno nebo nést viditelné známky nošení nebo opotřebení
     

Budou-li splněny všechny výše uvedené podmínky, tak Vám vracíme kupní cenu do přibližně desíti dnů od vráceného zboží (osobní doručení nebo přepravní službou). V případě vrácení zboží přepravní službou nehradíme náklady spojené s touto dopravou.

Postup při vracení zboží:

Prosíme informujte nás o záměru vrátit zboží na adrese [javascript protected email], přičemž Vám budeme velice vděční za uvedení skutečného důvodu, abychom mohli případ zhodnotit a vyvodit do budoucna závěry vedoucí ke zlepšení našich služeb. 

Vrácení kupní ceny je zákonem stanoveno do 30 dnů, ale u nás v případě splnění předešlých podmínek vracíme peníze do přibližně deseti dnů bankovním převodem na účet uvedený ve Vaší zprávě či doručený se zbožím.

Zboží musí být zasláno na adresu: Nila, Oderská 333/5, Praha 9 - Čakovice, 196 00

Společně se zbožím prosím pošlete i vyplněný formulář, který jste obdrželi se zásilkou, případně jej můžete stáhnout v pdf zde.

Výměna zboží zakoupeného v kamenných prodejnách NILA

U zboží zakoupeného v kamenných prodejnách Nila umožňujeme našim zákazníkům výměnu nenošeného zboží za jiné zboží či dárkové poukazy a to do 10 dnů od nákupu. U nákupů vánoční dárků v období do 23. prosince je výměna možná do 10. ledna následujícího roku. Zboží musí být nenošené, nepoškozené, se všemi visačkami a v původním obalu, pokud byl součástí zboží. Toto pravidlo neplatí pro spodní prádlo, kosmetiku, punčocháče a potraviny, které z hygienických důvodů nevyměňujeme. Děkujeme za pochopení. 


Výhody registrace

Registrujete-li se v našem e-shopu a budete mít povoleno zasílání newsletteru, či si zaregistrujete pouze odběr newsletter, můžete se těšit na exklusivní slevové kupóny, novinky, pozvánky na soukromé nákupní akce.