Vrácení, výměny a reklamace

  • Pokud Vám zboží zakoupené v e-shopu nesedí či nevyhovuje, nezoufejte. Můžete nám ho bez udání důvodu do 14 dnů od doručení vrátit. U prosincových nákupů je tato lhůta prodloužena do 10. ledna následujícího roku.

  • Vždy prosím čitelně vyplňte a zašlete nám vratkový formulář, který jste obdrželi se zásilkou nebo si jej můžete stáhnout zde. Budeme velmi rádi, když nám sdělíte důvod vrácení. Každým případem se zabýváme a umožní nám to dál zlepšovat naše služby.

Kde můžu zakoupené zboží vrátit?

Zvolte si způsob, jak nám zboží vrátíte. Máte na výběr:

  1. Vrácení v našich prodejnách

    • dorazte na jednu z našich prodejen a mějte připravený vyplněný formulář (nebo ho vyplníme společně, pokud u sebe budete mít číslo objednávky)

    • my od Vás zboží s formulářem převezmeme a předáme vše k vyřízení kolegům, kteří Vám co nejdříve pošlou peníze

  2. Vrácení přes Zásilkovnu

    • zboží společně s vyplněným formulářem zabalte, na balík nic nepište a zajděte na kterékoli výdejní místo Zásilkovny

    • tam obsluze nahlásíte, že chcete odeslat zásilku do NILY a sdělíte jí naše identifikační číslo: 97016874

    • obsluha vytiskne adresní štítek, který nalepí na balík a Vám předá potvrzení o podání zásilky

    • na místě nic neplatíte, cena této služby (50 Kč) bude odečtena od hodnoty vráceného zboží

  3. Vrácení poštou

    • pokud Vám nevyhovuje žádná z poboček Zásilkovny ani žádná z našich prodejen, můžete nám balíček na vlastní náklady poslat poštou (či jakoukoli jinou kurýrní/přepravní službou)

    • zboží bezpečně zabalte, přiložte vyplněný formuláře a zašlete vše jako doporučený balík na adresu: NILA Living, Oderská 333/5, 196 00 Praha 9 – Čakovice

    • na jiné adrese bohužel zboží nemůžeme přijmout a balíček se Vám vrátí

    • prosím, nezasílejte nám zboží na dobírku, neboť takovou zásilku nemůžeme převzít a bude Vám vrácena

Co ještě potřebuji o vrácení vědět?

Jen pár drobností:

  • vracené zboží musí být kompletní, nenošené, nepoškozené, v originálním obalu a musí obsahovat všechny originální štítky a visačky – jen tak může udělat radost někomu dalšímu

  • s vraceným zbožím nám prosím zašlete i všechny obdržené dárky (např. časopis, kosmetiku či dárkový poukaz)

  • vrácení ani výměna kosmetiky, potravin a spodního prádla (včetně plavek a punčocháčů) nejsou z hygienických důvodů možné

  • peníze Vám pošleme na účet, který jste uvedli ve vratkovém formuláři, a to do 10 pracovních dnů od obdržení vraceného zboží

  • pokud bude zboží ve 100% formě, vrátíme Vám samozřejmě plnou cenu; pokud tomu tak nebude (nebo bude něco chybět), budeme si muset něco strhnout

Můžu vyměnit zboží zakoupené v e-shopu?

Výměnu zboží prostřednictvím doručovacích služeb bohužel neumíme. Řešení ale máme a není složité!

  • udělejte si novou objednávku na vytoužené zboží, kterou prosím uhraďte jedním ze standardně nabízených způsobů

  • nechtěné kousky nám ideálně doneste do kterékoli prodejny, nebo pošlete zpět stejným způsobem, jako byste vraceli zboží (včetně vyplněného formuláře)

  • my vám obratem po obdržení vraceného zboží vrátíme peníze; započtení ceny nového zboží proti ceně vraceného zboží bohužel není možné

Můžu vyměnit zboží zakoupené v kamenné prodejně?

Ano, protože je pro nás nejdůležitější, abyste s každým kouskem z Nily byli maximálně spokojeni:

  • zboží zakoupené v kamenné prodejně můžete do 10 dnů od nákupu (dle předložené účtenky) vyměnit za jiné zboží či dárkové poukazy

  • u vánočních dárků zakoupených v prosinci do Štědrého dne je výměna možná do 10. ledna následujícího roku

  • zboží musí být kompletní, nepoužité, nepoškozené, se všemi visačkami a v původním obalu, pokud byl součástí zboží

  • výměna není z hygienických důvodů možná pro spodní prádlo (včetně punčocháčů či plavek), kosmetiku a potraviny

Jak můžu reklamovat vadné zboží?

Nemáme to rádi a je nám to líto, ale někdy se něco pokazí. I na to jsme však připraveni.

  • vyplňte prosím reklamační protokol (ke stažení zde) a reklamovaný kus spolu s protokolem a kopií daňového dokladu (účtenka či faktura) nám buď přineste do kterékoli prodejny, nebo nám jej zašlete doporučeně na adresu: NILA Living, Oderská 333/5, 196 00 Praha 9 – Čakovice

  • reklamaci vyřídíme v souladu s reklamačním řádem (ke stažení zde) nejpozději do 30 dnů (zpravidla však rychleji) a o způsobu vyřízení Vás budeme informovat emailem

  • zboží nám prosím přineste či zašlete čisté a vyprané, jinak se můžeme zaleknout, reklamaci neuznat a zboží po dobu 30 dnů nechat na hanbě čekat, dokud si je nevyzvednete